زندگی خصوصی هدیه تهرانی

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

زندگی خصوصی هدیه تهرانی

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

ازدواج دوم هدیه تهرانی شایعه یا واقعیت !!!

ی قبل از ایفای نقش در فیلم سلطان برای بازی در فیلم روز واقعه هم انتخاب شد، اما لادن مستوفی به جای وی به ایفای نقش پرداخت .کیانوش عیاری نیز او را بازی در فیلم بودن یا نبودن انتخاب کرده بود، اما عسل بدیعی جای او را گرفت.


این بازیگر مطرح اما تاکنون در بیش از 30 فیلم سینمایی بازی کرده که در نوع خود یک رکورد محسوب می شود.

طبعا برای ستاره ای چون هدیه تهرانی که حضورش در یک فیلم می توانست و می تواند خود به تنهایی متضمن فروش آن فیلم باشد همواره شایعاتی درباره زندگی خصوصی اش مطرح بوده که مورد توجه علاقمنداش قرار داشته است.

از زمان مطرح شدن هدیه تهرانی دو شایعه درباره ازدواجش بر سر زبانها افتاد اما هر بار این شایعات به وسیله شخص هدیه تهرانی یا خانواده اش تکذیب شد.

اولین بار رسانه ها شایعه ازدواج این بازیگر با علی انصاریان بازیکن سالهای نه چندان دور پرسپولیس را مطرح کردند.

در آن سالها انصاریان یکی از پرطرفدارترین بازیکنان پرسپولیس بود و برای خودش اسم و رسمی داشت و هدیه تهرانی هم در اوج دوران بازیگری اش بود.

این شایعه اما توسط مادر هدیه تهرانی به شدت تکذیب شد.

وی در واکنش به خبر ازدواج دخترش با علی انصاریان گفت:"من اصلا علی انصاریان را نمی شناسم که دخترم بخواهد با او ازدواج کند"!

این ماجرا که تمام شد تا چند سال، دیگر خبری از شایعه ازدواج هدیه تهرانی نبود تا همین سه،چهار سال پیش که شایعه ازدواج هدیه تهرانی با هومن بهمنش به صورت جدی در برخی رسانه ها منتشر شد.


این شایعه حتی با انتشار عکسی دو نفره از تهرانی و بهمنش به واقعیت نزدیک تر شد.بهمنش در عرصه هنر فعالیت می کرد و فیلمبردار بود. شاید به همین دلیل هم بود که باور این ازدواج راحت تر به نظر می رسید.

اما این خبر هم تایید نشد تا برای دومین بار شایعه ازدواج یکی از مطرح ترین بازیگران زن سینمای ایران رنگ واقعیت به خود نگیرد.‘