زندگی خصوصی هدیه تهرانی

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

زندگی خصوصی هدیه تهرانی

عکس ها و خاطرات و فیلم های من

عکس از هدیه تهرانی و همسرش

هدیه و همسرش

«هدیه تهرانی سرانجام پای سفره عقد نشست تا رسما تشکیل زندگی مشترک بدهد. این مهم‌ترین خبر روزهای ابتدایی سال 8۶ بود. هدیه تهرانی در آستانه 3۶ سالگی ازدواج کرد آن هم نه با یک بازیگر یا فرد شناخته شده‌ای برای اهالی هنر و مردم.
هومن بهمنش متولد بهمن ماه است. اصلیت او سنندجی است و خانواده‌اش در لاهیجان اقامت دارند. او لیسانس سینما از دانشگاه اصفهان است و به همین دلیل چند سالی ساکن اصفهان بوده است. او هم‌اکنون در تهران _شهرک غرب_ سکونت دارد و البته یک پژو 206 هم دارد. تهرانی و هومن بهمنش اولین روز سال 138۶ با حضور جمعی از نزدیکان و خانواده آنها به عقد یکدیگر درآمدند تا زندگی مشترک آنها آغاز شود.»
لاهیجانیها: هدیه تهرانی عروس لاهیجانیها

خواندن خبر ازدواج یک هنرمند برجسته و محبوب سینمای ایران در این سایت هم میتواند در نوع خود جالب باشد . راست و دروغش با شما . عده ای میگویند دروغ 13 سال بوده و عده ای هم قبول دارند . واقعیت اینکه من در حال سرچ برای موضوعی دیگر بودم که به این مطلب برخوردم . هدیه تهرانی عروس لاهیجانی ها شد .
در اولین روز سال 86 و در سن 36 سالگی هدیه تهرانی در کنار هومن بهمنش بر سر سفره عقد نشستند و با حضور جمعی از نزدیکانشان زندگی مشترکشان را آغاز کردند .هدیه تهرانی متولد اول تیر ماه 1351 شمسی در تهران، این اولین مطالبی است که در دفتر قطور محضر بدون درج جزئیات بیشتر درج می شود. بالاخره سوپپر استار سینمایی ایران پای سفره عقد می نشیند و او و اقا داماد خوشبخت در دفتر ثبت 46 امضا می زنند. از شاهدان این ازدواج هیلدا خواهر کوچکتر هدیه تهرانی که او هم در هنر دستی بر اتش دارد و مادرش می توان نام برد.
هومن اما متولد بهمن ماه 1359است . لیسانس کارگردانی سینمایش را از دانشگاه اصفهان گرفته است. اقا داماد خوش شانس که اصالتا لاهیجانی است و در این شهر بزرگ شده ، اکنون ساکن شهرک غرب تهران است. او 8 سالی کوچکتر از عروس بلند آوازه خویش است اما عشق کوچک و بزرگی نمی شناسد. پدر و مادرش هنوز هم در لاهیجان به کار پرورش گل فعالیت دارند.
میگویند که آشنائی هومن بهمنش و هدیه تهرانی در فیلم جدید کیارستمی " شیرین " اتفاق افتاد ، جائیکه هومن به عنوان فیلمبردار و هدیه به عنوان دستیار کارگردان ، برنامه ریز و بازیگر در آن مشغول بودند . در این فیلم 90 بازیگر زن سینمای ایران جلو دوربین رفته اند و هر کدام یک پلان بازی می کنند .

بهمنش همچنین مدیر تصویربرداری مستندی است که گروهی انگلیسی از روند تولید پروژه "کودکان و صلح" می سازند. در فیلم کوتاه "کودکان و صلح" 18 کارگردان از 18 کشور مشارکت دارند و در ایران نیز تهمینه میلانی بخشی از این پروژه را در تخت جمشید ساخت." هومن بهمنش به عنوان جوانترین فیلمبردار جشنواره فیلم فجر در تولید فیلم جدید عباس کیارستمی با این فیلمساز سرشناس همکاری کرده است. او همچنین با دو اثر سینمایی "آن سه" به کارگردانی نقی نعمتی و "لی لی کجاست؟" ساخته محمد شیروانی در بخش های مختلف جشنواره فیلم فجر حضور داشت."

بهمنش در خصوص فعالیت های جدید خود میگوید: "بزودی فیلمبرداری جدیدترین مستند بلند مهرداد اسکویی را آغاز می کنم. این فیلم یک اثر اپیزودیک است که محور آن را زنان تشکیل می دهند. البته من تنها یکی از این اپیزودها را فیلمبرداری می کنم. تا جایی که من اطلاع دارم، تمام این اپیزودها در تهران فیلمبرداری می شود."هومن بهمنش در بیست و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران که امسال برگزار شد، برای فیلمبرداری فیلم کوتاه "عشق یک روایت غمگین" به کارگردانی ابراهیم ایرج زاده جایزه بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد